هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی
سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۲ ب.ظ

کمپین کمکهای مردمی شهر زرقان

هوالجمیل


بهشت، خانه نیکوکاران است


     با عرض سلام و ادب و تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامت برای همشهریان عزیزم
همانگونه که مستحضرید «کمپین کمکهای مردمی شهر زرقان» با سرمایه گذاری گروهی از فعالان اجتماعی و معتمدان محلی زرقان که سالها در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی فعالیت خالصانه و عاشقانه داشته اند راه اندازی شده که شدیداً مورد استقبال همشهریان گرامی و نیکوکاران گرانقدر قرار گرفته و خدمات آبرومندانه و قابل توجهی «در کمال محرمانگی و رازداری» به مستمندان و نیازمندان داشته است.


     در همین رابطه تماسی داشتم با دوست و همشهری عزیزم جناب آقای چاپاری که یکی از مسئولان این کمپین است. ایشان اعلام کرد که این کمپین در سال گذشته توسط گروهی از دوستان تشکیل شده و فعالیت خود را تحت نظارت شورای اسلامی شهر زرقان آغاز کرده و در اولین سال فعالیت خود  توانسته بسته های حمایتی قابل توجهی برای تعدادی از نیازمندان فراهم کند و بصورت کاملاً محرمانه در اختیار آنها قرار دهد. از طرفی، با استقبال شدید نیکوکاران  و مردم شریف زرقان قرار گرفته و کمکهای قابل توجهی دریافت کرده است.
     خبر شیرین و مهم دیگر اینکه همشهری گرامی جناب آقای مهندس ناصر رحمتی مؤلف کتاب «زرقان (رکان) دیار کهن فارس» نیز با اهداء تعدادی از کتاب خود به این کمپین پیوسته تا عزیزانی که میخواهند با یک تیر دو نشان بزنند این کتاب فاخر را (با تخفیف مناسب) بخرند و هزینۀ آن را به کمپین پرداخت کنند تا صرف امور خیریه شود. کتاب فوق در 688 صفحه در قطع وزیری با جلد اعلی چاپ شده و دارای متون مهم و تصاویر رنگی و سیاه و سفید بسیار جالب و خاطره انگیزی است.
     لازم به ذکر است که در سنوات قبل چند مقاله مختلف در رابطه با نیکوکاری و نیکوکاران زرقان نوشته و منتشر کرده بودم (و مستندی نیز بر همین اساس ساخته و به جامعه ارائه کرده بودم) که لازم است آنها را به عنوان منابع این مقاله کوتاه قید کنم، اول: مقالۀ «زرقان، بهشت نیکوکاران» که معرفی قریب به یکصد نیکوکار زرقانی و آثار خیر و باقیات صالحات آنهاست و با توجه به آثار خیر جدید باید در اولین فرصت آن را «به روز» کنم؛  دوم : مقاله «گنجینۀ مجد و عظمت زرقانی ها» که درباره یکی از شاهکارهای نوشتاری معاصر  یعنی کتاب ارزشمند «زرقان، دیار کهن فارس» است و حاصل بیش از ده سال تلاش همشهری گرامی مهندس رحمتی است، علاوه بر مقاله فوق، مصاحبه ای نیز توسط روزنامه خبر جنوب با ایشان شده که در تاریخ یکشنبه 20 بهمن 1398 صفحه 15 درج شده است و برای هر زرقانی افتخارآمیز و شایان توجه و تقدیر است. اگرچه بهتر بود هر سه مقاله در اینجا با هم تلفیق و تقدیم میکردم ولی به لحاظ رعایت اختصار فقط به ارائۀ پیوندهای زرین آنها در دنیای مجازی اکتفا کردم تا هم تقدیر و تعظیم و گشت و گذاری در بهشت نیکوکاران زرقان کرده باشیم، هم شاهد تداوم خدمات کمپین فوق برای ریشه کنی فقر در زرقان باشیم و هم به پیشواز انتشار بقیه آثار مهندس رحمتی و مؤلفین دیگر زرقانی برویم. 
     به هر حال در این ایام که ویروس منحوس کرونا تمام جهان را به زانو درآورده و اکثر جهانیان را خانه نشین کرده برای ایرانیان فهیم و فرهیخته و صبور بهترین فرصت برای مطالعه کتب ارزشمند است، بدون شک مخصوصاً برای ما فارسی ها یکی از آنها همین کتاب ارزشمند «زرقان دیار کهن فارس» است که بهترین و مناسب ترین و ماندگارترین عیدی و هدیه به دوستان و اقوام و آشنایان محسوب می شود. 
والسلام / ارادتمند و آرزومند سعادت و سلامت تمام بشریت بویژه زرقانی ها :: محمد حسین صادقی / 5/1/1399- زرقان
مقالۀ «زرقان، بهشت نیکوکاران»
مقاله «گنجینه مجد وعظمت زرقانی ها»
مصاحبه روزنامه خبر جنوب با مهندس ناصر رحمتی
معرفی کتاب  فوق در وبگاه کتابخانه عمومی زرقان
شماره آقای چاپاری: 09173170718 برای دریافت کتاب وشماره حساب 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۵
محمد حسین صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">