هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی
دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۴:۵۳ ب.ظ

گروه جهادی خدام الحسین زرقان فارس

بنام خدا و با سلام خدمت شما همشهریان گرامی و مخاطبین عزیز
از مرز شلمچه، عمود 56 موکب خدام الحسین با چند نکته مهم در خدمتتان هستیم
اول اینکه 
1
بیش از سیصد موکب خوزستانی در مرز چزابه،  در مجتمع مواکب که یک فضای محصور و پشتیبانی شده است مشغول ساخت و ساز یا تجهیز موکب هستند و موکب خدام الحسین شهرستان زرقان فارس نیز افتخار دارد که دومین سال خدمات خود در اربعین را خالصانه و عاشقانه شروع کند،  
علاوه بر این،  موکب خدام الحسین مثل ده سال گذشته،  امسال نیز در شهر مقدس کاظمین موکب خدمتگزاری خواهد داشت. 
2
موکب خدام الحسین شهرستان زرقان فارس،  مستقر در بنای مقدس فلطمیهٔ زرقان، که دارای هیئت مدیره و مجوز رسمی است از آغاز تأسیس تا کنون به عنوان یک گروه جهادی کاملا مردمی و مستقل در بسیاری از صحنه های اجتماعی،  از جمله ماسک سازی در دوران کرونا، عملیات امداد در سیلهای پلدختر،  چابهار و شیراز فعال بوده و هرهفته مجلس وعظ و روضه داشته که شرح خدماتش به محرومین در گزارشهای قبلی و بعدی ارائه شده و میشود. 
3 سوم اینکه
در سال گذشته از طرف تمام موکبهای ایرانی در مرز چزابه به  بیش از نیم میلیون نفر از زائرین،  ایرانی،  پاکستانی،  هندی و افغانستانی و بنگلادشی خدمات ارائه شده که موکب خدام الحسین زرقان نیز افتخار حضور و نقش آفرینی در این خدمتگزاری داشته است. 
در ضمن،  مسیر اصلی عبور زائرین کشورهای همسایه شرقی به عراق صرفا از طریق مرز چزابه است
4 چهارم اینکه
وسعت زمین موکب خدام الحسین زرقان ۴۵۰ متر مربع است که توسط سازمان عتبات عالیات بصورت رسمی به موکب واگذار شده و کل زیربنای موکب نیز همین ۴۵۰ متر مربع، شامل دو سالن برای خواهران و برادران، آشپزخانه و دو سری سرویس بهداشتی و حمام می باشد. 
لازم به ذکر است که ساختمان این بنا از شالوده تا سقف و تمام کارهای داخلی و تآسیساتی و سرمایشی آن  در مراحل متعدد از پارسال تا کنون توسط گروههای جهادی موکب و با کمک خیرین زرقانی انجام شده و از همان پارسال،  به یاری خداوند خدمت رسانی به زوار اربعین را شروع کرده است،  امسال نیز علاوه بر چزابه در ایام اربعین در کاظمین نیز به مهمانان حضرت حضرت موسی بن جعفر و امام جواد علیهم السلام خدمت خواهد کرد. 

در چند سال گذشته بیشترین استقبال برای خروج زائرین از کشور از مرز مهران بوده،  یعنی 59 درصد. 
 پس از آن مرزهای شلمچه با حدود 20 درصد و چذابه با ۱۰ درصد دوم و سوم بوده اند. 
در اصل فاصله شیراز تا کربلا از طریق مرزهای چزابه و شلمچه مساوی و حدود 115‪0 کیلومتر با اختلاف تقریبی 50 کیلومتر است. 

6 و نکته آخر 
کارکرد موکبهای مرزی صرفا برای خدمتگزاری در ایام اربعین نیست،  بویژه موکبهای چزابه در طول سال برای اسکان و اطراق مسافرین و زائرین نیز می تواند با هماهنگی قبلی فعال باشند. 
از همه مهمتر،  این موکبها به عنوان پایگاهها و قرارگاههای نیروهای حضرت صاحب الزمان تا استقرار دولت کریمه مهدوی در جهان ایفای نقش خواهند کرد،  انشاءالله 
والسلام
به امید دیدار شما در حرم حضرت ارباب عشق و پذیرائی از شما عزیزان در موکب خدام الحسین در مرز چزابه
 و  دعا برای ظهور منجی و مصلح جهانی و منتقم آل محمد حضرت مهدی موعود به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۵
محمد حسین صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">