هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی

هوالجمیل

سلام بر فاطمه

کوه نوشته ای با وسعت 4 هزار متر مربع که از فاصله 20 کیلومتری پیدا و خواناست

و پارچه مشکی به وسعت 220 متر مربع

که در دهه فاطمیه اول توسط ستاد فاطمیه زرقان به منظور گرامیداشت فجر فاطمی بر کوه زرقان نقش بست

روی صخره هائی که زرقانی ها آنجا را با نام توه تخته می شناسند

توه یا تابه نان پزی صخره ای است تقریباً قرمز رنگ که سالهاست عبارت 22 بهمن با رنگ آبی بر آن نوشته شده

 و تخته که شبیه تخته نان پزی است و چند لایه سنگ مثل نان روی آن بصورت طبیعی وجود دارد در قسمت بالاتر از توه قرار دارد که کوه نوشته تاریخی «سلام بر فاطمه» با همت عالی عزیزان ستاد فاطمیه زرقان که تمام زرقانی ها در آن مشارکت دارند با رنگ سبز نگاشته شده و با پارچه مشکی پوشانده شده است

زیباترین نوشته و مناسب ترین کتیبه ای که ممکن بود بر کوه نوشته شود. زرقان در پناه نام و یاد حضرت فاطمه و برخوردار از برکات این نام الهی.

هزینه رنگ حدود 3 میلیون تومان توسط یکی از خَیّرین

هزینه چادر حدود 50 هزار تومان (فقط سیم بکسل برای مهار کردن آن)- خود چادر از دوختن پارچه های نذری و چادرهای اهدائی خواهران بوجود آمده و اکثر زنان زرقانی در آن مشارکت داشته و دارند.

ستاد فاطمیه زرقان در دو دهه امسال ( بهمن 1397 شمسی – جمادی 1441 قمری- فوریه 2019) هفده برنامه جالب و جذاب داشت که در کشور نمونه است. در ضمن ، این ستاد مردمی همان موکب خُدام الحسین بخش زرقان است که در دو سال گذشته خدمات چشمگیری در مراسم اربعین در شهرهای کاظمین، سامرا و جاده نجف - کربلا داشته است.

برگزاری 24 برنامه دعا و زیارت صبحگاهی، کوه نگاری، تجمع خواهران در حمایت از حجاب، اطعام مستمندان و کمک به نیازمندان، تشییع جنازه نمادین حضرت صدیقه کبری (س) ، پارچه نویسی و نصب آن در سطح شهر و روستاها و دهها برنامه دیگر.

لازم به ذکر است که هزینه تمام برنامه ها و مراسم توسط خیرین پرداخت شده و تمام کارها بصورت رایگان و فی سبیل الله انجام شده است.

بگذریم که چند نفر در چند روز سرما با چه شور و شوق و حس و حال و نذر و نیازی این اثر هنری شریف را در آن ارتفاع آفریدند؟ چند کیلو رنگ و چند لیتر بنزین چگونه به آن بالا رفت؟ چادر چگونه قطعه قطعه جمع آوری و دوخته شد و چگونه به بالای کوه رفت؟ و ..و.. جای آن دارد که با تمام عکسهای این عملیات فرهنگی و ذره ذره خاطرات و اسامی تمامی خادمان و تمام حاشیه های پیدا و پنهان آن کتابی نوشته شود و فیلم مستندی تهیه شود و برای آیندگان به یادگار گذاشته شود. 

البته منتظریم گوگل عکسهایش را به روز کند و از طریق گول ارت عکسهای این کوه نوشته عظیم را دریافت کنیم.

ما فقط میتوانیم بگوئیم: خدا قوت، اجرتان با خدای فاطمه، دستتان را می بوسیم، یا علی

با تشکر ویژه از برادر عزیزم حاج محمد آقا ربیعی که خطاطی را به عهده داشت.

خدا خیرتان دهد و در دنیا و آخرت با محمد و آل محمد محشور سازد. انشاء الله

حالا که کار به اینجا رسیده و فصل درختکاری هم در پیش است بهتر است بیاد فدک در اطراف این کوه نوشته درختکاری با گیاهان بومی صورت گیرد، همانگونه که قبلا در دامنۀ تخته درختهای انجیر و کل انجیر وجود داشت و هنوز دارد. وقتی که کار بسیجی باشد آبش هم در طول سال حتی با انتقال بطریهای کوچک آب به بالا تأمین می شود و اگر انشاء الله بانی خیر پیدا شد میشود مقدار محدودی آب را در روزهای خاصی به بالا پمپاژ و سیرکوله circulate  کرد و آبشار و اُوسیل! راه انداخت (هم از طریق مخزن سرو مراد و هم از پشت کوه) که جاذبه گردشگری هم محسوب میشود و البته با راه انداختن تله کابین که درآمدزا نیز خواهد شد. خدا را چه دیدی، شاید شد به برکت وجود حضرت فاطمه (س)، تجلی کوثر الهی.

ارادتمند و ملتمس دعا : محمد حسین صادقی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
محمد حسین صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">