هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی

هوالمستعان

 

 

 نیکوکار و مدرسه ساز محترم زرقانی ، مرحوم حاج حبیب حیدری

بسم الله الرحمن الرحیم
ما عندکم ینفد و ما عند الله باق و لنجزین الذین صبروا اجرهم باحسن ما کانوا یعملون
آنچه نزد شماست فنا می شود و آنچه نزد خداست ماندنی است و هر آینه کسانی را که صبوری نمودند بهتر از آنچه عمل می کردند پاداش می دهیم - آیه 96 سوره نحل

 

اگرچه مردان خدا با مال و جانشان با خدای خویش معامله کرده اند و نیازی به تعریف و تمجید و تبلیغ دیگران ندارند ولی هر کس به قدر وسع خود وظیفه دارد کار خیر آنها را به عنوان امر به معروف تبلیغ کند تا کار خیر و باقیات صالحات آنها سر لوحۀ نیکوکاران دیگر قرار گیرد و رسم جوانمردی و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد. 

شهر باستانی ما زرقان فارس بحمدالله یکی از مناطق خَیِّرپرور و شهیدپرور  ایران زمین است که نیکوکاران آن بیش از یکصد اثر خیر (دینی، عمرانی، بهداشتی، درمانی، ورزشی، فرهنگی، تربیتی و اداری) در شهر خود و شهرهای دیگر بنا کرده اند و سهم آنها در عمران و آبادانی این شهر بیشتر از سرمایه گذاری دولتها بوده است و جای آن دارد که دولتها به این شهر توجه خاصی داشته باشند. 

یکی از خیرین و نیکوکاران زرقان فارس مرحوم حاج حبیب حیدری فرزند مرحوم اسدالله (مشهور به حاج حبیب اسد) است که دبیرستانی در محل حیدر زرقان احداث کرده که اتفاقاً دارای بهترین آموزگاران و دانش آموزان با استعداد و خوش آتیۀ زرقان است که تا ابد یاد بنیانگذار مدرسۀ خود را فراموش نمی کنند و همیشه از او به نیکی یاد می کنند و برایش فاتحه و صلوات میفرستند هرچند روح پاک او در جوار رحمت الهی شاد است و تا قیامت از باقیات صالحات خود بهره می برد.

وحش شاد و یادش گرامی / نثار روح پاک و ایثارگرش فاتحه مع الصلوات / اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 والسلام / ارادتمند : محمد حسین صادقی / 13/1/1398/ زرقان فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">