هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی
سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۲۵ ق.ظ

دو نمایش منظوم و ریتمیک رایگان

هوالجمیل

انتشار رایگان دیجیتالی دو نمایش ریتمیک

«پروانهها و زیباترین درخت»

زیباترین درخت

دو نمایشنامه منظوم «پروانه ها» و «زیباترین درخت» که برای کودکان و نوجوانان سروده شده بارها توسط گروههای نمایش دانش آموزی و آزاد بصورت زنده و عروسکی و تله تئاتر در شهرهای مختلف کشور اجرا شده و به جشنوارههای متعدد منطقهای و استانی و کشوری ارائه و امتیازات متعددی کسب کرده است.

این دو نمایش ریتمیک بخاطر برخورداری از محتوای عالی و پرداخت مناسب و شعرهای روان و زیبا که حدود سی سال پیش سروده و منتشر و در گستره توزیع کشوری پخش شده است جزو معدود نمایشهای منظوم ادبیات معاصر است و نه فقط برای اجرای نمایش بلکه برای مطالعه و لذت بردن از متن و اشعار آنها نیز مناسب و مفید است، در ضمن، اجرای نمایشی آنها نیز در طول سالیان گذشته از رونق نیفتاده بلکه هر سال کارگردانها و گروههای دانش آموزی بیشتری آن را اجرا میکنند و مدیران گرامی و مربیان محترم تربیتی مدارس در تماس با سراینده تقاضای تولید چنین نمایشهائی و تجدید چاپ دو کتاب قبلی می نمایند. لذا با توجه به درخواستها و نیازهای اجتماعی، تصمیم گرفتم این دو نمایش را در قالب یک کتاب جداگانه تحت عنوان «پروانهها و زیباترین درخت» منتشر و در اختیار علاقمندان قرار دهم. لازم به ذکر است که گروههای آزاد هنری برای اجرای این دو نمایشنامه منظوم ملزم به اخذ مجوز کتبی از نویسنده هستند اما اجرای این نمایشها برای مدارس  نیازی به مجوز نویسنده ندارد ولی خواهشمند است ضمن رعایت امانتداری برنامه اجرای این دو نمایش را به تلفن نویسنده 09176112253  اطلاع دهند.  والسلام

محمد حسین صادقی -  مدیر انتشارات هدهد -  1/11/1397

عنوان: دو نمایش منظوم پروانه ها و زیباترین درخت
حجم: 8.28 مگابایت
توضیحات: نمایشنامه منظوم برای کودکان و نوجوانان 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
محمد حسین صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">