هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

یک نامه  هزار و یک داستان

سندی نادر و مهم درباه مرحوم آیت الله بهلول

محل نگهداری سند : بایگانی راکد شهرداری زرقان فارس

سندی درباه ایت الله بهلول

عکس حج + زاهد مجاهد

بازنویس متن نامه فوق

وزارت داخله ایالت فارس

اداره...........

دائره .................

بتاریخ 6 ماه 5  / 1314

نمره 5405 ضمیمه ......

حکومت ارسنجان و کربال

سواد اعلامیه تلگرافی وزارت جلیله داخله راجع بسوء اعمال شیخ بهلول در مشهد و شرح واقعه آنجا ذیلاً برای اطلاع اِشعار میگردد طبق راپورت واصله از ایالت خراسان شب 19 شیخ بهلول نامی که سوء سوابق او از شرارت و فساد معلوم و سابقاً تحت تعقیب نیز واقع شده بود در مشهد مقدس جمعی از عوام ساده لوح را در مسجد بعنوان موعظه دعوت کرده دو سه روز اینعمل را مداومت کرده و ... ارازذل و اوباشها را دور خود جمع و عنوان کلاه را پیش کشیده یاوه سرائی هائی نموده کار را به هتاکی رسانده مأمورین انتظامات خواسته اند بدواً او را از این رفتار و گفتگوهای خلاف و مفسدت آمیز باز دارند مساعی آنها ثمری نبخشیده و بیم اختلال نظم رفته و مردم از اینجهه اظهار نگرانی نمودند مأمورین انتظام در صدد تفرقه آنها بر آمدند مقاومت نموده ماًمورین  نظمیه را مورد حمله قرار دادند و بعضی از آنها را مجروح و مقتول نمودند مأمورین ناچار از نظامیان استمداد کرده اشرار به آنها هم ستیزه نموده و آلات ضرب و قتل که همراه داشتند بکار بردند نظامیان هم مجبور شدند با استعمال اسلحه گرم حفظ نظم را بآنها الزام نمایند در نتیجه اراذل و اوباش که باعث این بی نظمی شده بودند بعضی گرفتار و بعضی متفرق شدند لیکن متأسفانه شیخ بهلول که این مفسده را برپا کرده بود موفق بفرار شده ... و انتظام کامل برقرار گردید فعلاً نظمیه مشغول تعقیب قضیه و کشف حقایق می باشد

وزیر داخله .....

کفیل ایالت فارس

شماره ثبت در دفتر زرقان 298 مورخه 23/6/14

===============================================

علامه بهلول به نقل از ویکی پدیا

نقل چند کرامت از علامه بهلول - رضوان الله تعالی علیه

خاطره ای از بهلول

کراماتی از علامه شیخ محمد تقی بهلول گنابادی

گفت‌وگویی منتشر نشده از بهلول گنابادی

مستندی درباره بهلول

 

مرحوم علامه بهلول

پیام رهبری به علت وفات مرحوم علامه بهلول

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت روحانی وارسته و پارسا مرحوم حجت الاسلام آقای شیخ محمد تقی بهلول -رحمةالله علیه- را با تاسف و دریغ دریافت کردم. این بنده ی صالح و مجاهد و پرهیزگار که عمر طولانی و پر ماجرای خود را یکسره با مجاهدت و تلاش گذرانید. یکی از شگفتی‌های روزگار ما بود. هفتاد سال پیش در ماجرای خونین مسجد گوهرشاد زبان گویای ستمدیدگان و حق طلبان شد و آماج کینه ی حکومت سرکوبگر پهلوی گشت. بیست وپنج سال مظلومانه در اسارت حکومت ظالم دیگری انواع رنجها و آزارها را تحمل کرد پس از آن سالها در مصر و عراق ندای مظلومیت ملت ایران را از رسانه‌ها به گوش مسلمانان رسانید سالها پس از آن در ایران بی هیچ پاداش و توقعی به هدایت دینی مردم پرداخت و در سال‌های دفاع مقدس همه جا دلهای جوان و نورانی رزمندگان را از فیض بیان رسا و صادقانه ی خود نشاط و شادابی بخشید. ۹۰ سال از یک قرن عمر خود را به خدمت به مردم و عبادت خداوند گذرانید. زهد و وارستگی او، تحرک و تلاش بی وقفه پیکر نحیف او، ذهن روشن و فعال او، حافظه ی بی نظیر او، دهان همیشه صائم او، غذا و لباس و منش فقیرانه ی او، شجاعت، فصاحت و ویژگیهای اخلاقی برجسته ی او، از این مومن صادق انسانی استثنایی ساخته بود، اکنون این یادگار یک قرن تاریخ پرحادثه ی مبارزات ملت ایران از میان ما رفته و ان شاءالله قرین رحمت و مغفرت الهی است. به همه ی علاقه مندان و دوستان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و فضل و فیض خداوندی را برای او مسئلت می‌کنم.
۱۰ مرداد ۱۳۸۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۱
محمد حسین صادقی
يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ

پی دی اف کتاب کوچک مرد بزرگ - شهید وحید جعفری

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دانلود صلواتی کتاب کوچک مرد بزرگ - درباره شهید وحید جعفری
حجم: 4.02 مگابایت

نثار ارواح مطهر تمام شهدا صلوات و فاتحه

دانلود صلواتی کتابهای هدهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۲
محمد حسین صادقی
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ب.ظ

سادات شهید بخش زرقان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۸ ، ۲۱:۵۳
محمد حسین صادقی