هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی
جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱ ق.ظ

تجربه غم انگیز غرب در تلاش برای براندازی

گزارش رجانیوز؛ اپوزیسیون از ابتدای اغتشاشات تا امروز، تخریب وجهه دیپلماتیک ایران را جزو سیاست‌های اصلی خود قرار داده است. جریان ضدانقلاب همراه با رژیم صهیونیستی برای خاتمه دادن به راه حل‌های دیپلماتیک میان ایران و غرب قدم برمی‌داشت.

اگر چه موضع‌گیری‌های عجولانه غرب در قبال ایران در ابتدا باعث شد تا عده‌‌ای گمان کنند کشورهای غربی با ضدانقلاب همگام و همراه هستند؛ اما در میانه پروژه آشوب در ایران، کشورهای غربی اعلام کردند که دیپلماسی را بهترین راه حل در مسئله ایران می‌دانند. اتفاقی که موضع‌گیری‌های مداخله جویانه غربی‌ها را بیشتر شبیه تلاش برای «امتیازگیری» از ایران نشان می‌دهد تا «براندازی».

در ادامه اتفاقات ناامید کننده برای ضدانقلاب، رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران، اخیرا در گفتگوی خود با شبکه «بی بی سی»، در پیامی مرزبندی دیپلماتیک خود را با اپوزیسیون  نسبت به جمهوری‌اسلامی اعلام کرد.

مالی در این گفتگو، در پاسخ به سوال خبرنگار درباره سیاست آمریکا پیرامون تغییر حکومت در ایران گفت: «ما به دنبال تغییر رژیم نیستیم و فکر می‌کنم به اندازه کافی تجربه غم‌انگیز در زمینه مهندسی کردن تغییر رژیم به ویژه در خاورمیانه داشته‌ایم».

این جملات البته دلیلش مطلوب نبودن تغییر حکومت در ایران برای غرب نیست؛ بلکه ممتنع بودن آن است. براندازی در ایران به دلیل بازدارندگی جمهوری‌اسلامی ممتنع است. کشورهای غربی خیلی وقت است که این واقعیت را فهمیده‌اند اما جریان ضدانقلاب در حال انتخاب شاه است! البته در این گفتگو نکات مهم دیگری نیز مطرح شد.

احتمال دیگری که در ماه‌های اخیر توسط عده‌ای مطرح شد و آنها تلاش کردند آنرا به عنوان جدی‌ترین احتمال مطرح کنند «به تعلیق در آمدن دیپلماسی» برای مدت طولانی بود. این احتمال نیز توسط راب مالی در این گفتگو رد شد. او در پاسخ به سوال خبرنگار پیرامون نتیجه بخش نبودن گفتگوها در دو سال اخیر و واکنش آمریکا به این وضعیت، گفت: «دیپلماسی هرگز مانند کارهای دیگر به پایان نمی‌رسد».

وی همچنین در ادمه گفتگو نیز بر ادامه‌دار بودن گفتگوها تا رسیدن به نتیجه درباره پرونده هسته‌ای تاکید کرد و گفت دیپلماسی تنها گزینه است و جنگ نظامی، گزینه‌ای ممتنع به حساب می‌آید.

 

از ضدانقلاب اصرار، از غرب انکار!

این البته اولین موضع دیپلماتیک غربی‌ها نبود که موجب خشم معاندین شده بود. پیش از این نیز «جوزپ بورل» مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا باعث عصبانیت این فرقه شده بود. بورل در واکنش به طرح کم‌خردانه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی این اتحادیه، اظهار مخالفت کرده بود.

جوزپ بورل نسبت به عواقب این اقدام هشدار داد و گفت: «برجام نمرده اما کاملاً متوقف شده است. می‌توانید این‌طور تصور کنید اگر فرایند قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی انجام شود به طور قطع اوضاع دشوارتر خواهد شد». موضعی که اگر چه واقعیت است ولی مانند هر حقیقت دیگری، اپوزیسیون را آزرد.

عدم همکاری غرب با ضدانقلاب، به مرحله اقرار چهره‌های این جریان سیاسی رسیده است. «مصی علی‌نژاد» از چهره‌های شاخص اپوزیسیون در گفتگویی که اخیرا با تلوزیون اینترنشنال داشته است به مرگ انقلاب دن‌کیشوتی ۱۴۰۱ اشاره کرده است....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۴
محمد حسین صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">