هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

hodhod publication
هذا من فضل ربی
هدهد، پیام آور عشق و فرزانگی

بنام خداوند جان و خرد
دوستان سلام - خوش آمدید
انتشارات هدهد با شماره مجوز 999 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1374 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر مقدس قم می‌باشد. این انتشارات در سه زمینه 1– چاپ و نشر کتاب 2-خدمات چاپ و نشر و 3- تولید محصولات سمعی – بصری فعالیت دارد و محل سکونت مدیر آن شهرستان زرقان فارس است.
هدهد نه فقط نام انتشاراتی من، بلکه یادآور خاطرات برادر شهیدم، ابوالفضل صادقی، و سرپل ارتباطی من با تمام دوستانم در سراسر کشور (و جهان) به حساب می‌آید. اگرچه گستره‌ی فعالیت این انتشارات کشوری و سراسری است اما بیشتر برای چاپ آثار خودم و دوستانم در نظر گرفته‌ام در عین حال پذیرای سفارشات متقاضیان محترم از سراسر کشور نیز بوده و خواهد بود.
هدهد علاوه بر فعالیت در سه زمینه فوق، از ابتدای فعالیتش راهنمای دوستان و هموطنان دیگر بوده و (از دستنوشته تا ویرایش و چاپ و پخش کتاب) به آنها مشاوره رایگان در تمام امور چاپ و نشر داده و میدهد.
+++++++++++
شماره حساب رسمی انتشارات هدهد: 5859831051096666 بانک تجارت – شعبه زرقان فارس – به نام محمد حسین صادقی
والسلام
ارادتمند - محمد حسین صادقی
Sadeghi, M.H
09176112253
hodhodzar@gmail.com
۰۹۳۹۸۱۱۴۱۵۴واتساپم

بایگانی
پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

وقف قرآن و مفاتیح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ  (سوره شریفه توبه آیه 111)

در حقیقت ‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهاى] اینکه بهشت براى آنان باشد خریده است همان کسانى که در راه خدا مى ‏جنگند و مى ‏کشند و کشته مى ‏شوند [این] به عنوان وعده حقى در تورات و انجیل و قرآن بر عهده اوست و چه کسى از خدا به عهد خویش وفادارتر است پس به این معامله‏ اى که با او کرده‏ اید شادمان باشید و این همان کامیابى بزرگ است.

وقف و اهداء قرآن و مفاتیح  

به یاد شهدا و اموات به مساجد، حرم مطهر امامزاده ها و مکانهای مذهبی

*****

 

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

و عرض ادب خدمت دوستان، همشهریان و مخاطبین گرامی، ، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که طرح وقف و اهداء قرآن و مفاتیح الجنان و کتب مختلف ادعیه و مناجات به مساجد توسط انتشارات هدهد طبق برنامه سی سال گذشته کماکان ادامه دارد و قیمت سفارشها تا پایان سال  1397 به شرح زیر است:

1.       قرآن = هدیۀ ده جلد با تخفیف ویژه 200 هزارتومان

2.       مفاتیح = هدیۀ ده جلد با تخفیف ویژه 300 هزارتومان

3.       کتاب ارتباط با خدا با جلد عادی= هدیۀ یکصد جلد جیبی با تخفیف ویژه 300 هزارتومان

 

 

4.       کتاب ارتباط با خدا با جلد گالینگور= هدیۀ یکصد جلد جیببی با تخفیف ویژه 500 هزارتومان

 

 

5.       قرآن صد و بیست پاره یا 120 حزبی با جعبه مخصوص = هدیۀ یک دوره 550 هزارتومان

*****

توضیحات:

1.       حداقل 75 درصد مبلغ سفارش هنگام عقد قرارداد و بقیه هنگام تحویل دریافت می‌گردد.

2.       هزینه پست طبق تعرفه اداره پست و یا هزینه حمل و نقل از قم به شهرستانها طبق تعرفۀ سازمان حمل و نقل بار به عهدۀ خریدار محترم می‌باشد.

3.       قیمت های فوق تا پایان اسفند 97 اعتبار دارد.

4.   لطفاً جهت دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر و هماهنگی های لازم و روش ارسال عکس و متن مورد نظرتان با شماره همراه : 09176112253 تماس حاصل فرمائید.

والسلام - محمد حسین صادقی - مدیر انتشارات هدهد

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">